Ένα πλάνο συντήρησης εξασφαλίζει τη μέγιστη απόδοση και την οικονομικότερη λειτουργία ενός συστήματος κλιματισμού.

Διαθέτοντας τον απαιτούμενο τεχνικό εξοπλισμό, τη κατάρτιση, την εμπειρία και ένα μόνιμο απόθεμα ανταλλακτικών για κάθε μηχάνημα που έχει πωληθεί στην περιοχή ευθύνης μας, το τμήμα τεχνικής υποστήριξης έχει σχεδιάσει μια σειρά από συμβόλαια συντήρησης προκειμένου να καλύψει τις ιδιαίτερες απαιτήσεις τόσο των πελατών όσο και των εγκαταστάσεων.

Κρισιμότητα εξοπλισμού

Μειώνουμε το κόστος επισκευών και προφυλάσσουμε τον εξοπλισμό σας μέσα από προγραμματισμένους ελέγχους προκειμένου να  προσδιοριστούν και να διορθωθούν οι παρατυπίες  πριν οδηγηθούμε  στις πιο σύνθετες και αναπόφευκτα ακριβότερες επισκευές.

Ανταπόκριση

Η ευελιξία, η τεχνογνωσία και η εξειδίκευση των τεχνικών μας,  επιτρέπει  την άμεση καθώς και αποτελεσματική ανταπόκριση προς τους πελάτες.   Αντιμετωπίζουμε τις βλάβες σε 24 ώρες για όλη την Ελλάδα.  Ανάλογα με την κρισιμότητα και το μέγεθος της βλάβης έχουμε τη δυνατότητα  να παρέχουμε τηλεφωνική υποστήριξη μειώνοντας  τον χρόνο απόκρισης.

Παροχές

Τα συμβόλαια συντήρησης  μεταξύ άλλων προσφέρουν εκπτώσεις:

  • 35% σε ανταλλακτικά που πιθανώς να απαιτηθούν
  • 25% στα υλικά
  • 20% στο τίμημα του συνεργείου (που αποτελείται από 2 άτομα)

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Τεχνική Υποστήριξη αποστείλετε e-mail στο grservice@ahi-carrier.eu


Τύποι Συμβολαίων Συντήρησης

Σας δίνουμε τη δυνατότητα να επιλέξετε μεταξύ τριών συμβολαίων συντήρησης:

Perfomance Perfomance Plus Excellence
Συντήρηση
Aναλώσιμα
Υλικά
Aνταλλακτικά
Eργασίες αποκατάστασης βλαβών

Τηλεπαρακολούθηση

Επειδή ο ηγέτης της αγοράς πρέπει να βρίσκεται πάντοτε ένα βήμα μπροστά από τους υπόλοιπους, η Carrier, εκμεταλλευόμενη τις εξελίξεις  στις τηλεπικοινωνίες,  σας επιτρέπει την πρόληψη & διάγνωση των  βλαβών καθώς και τον συνεχή έλεγχο των εγκαταστάσεων  κλιματισμού  από το δικό της κέντρο τηλεπαρακολούθησης.

Μέσα από το δικό μας πλήρη έλεγχο η εγκατάσταση ελέγχεται  24 ώρες το 24ώρο, 365 ημέρες τον χρόνο.